субота, 10. септембар 2011.

Arindy Mc ft. Tux - I pored svega

Refren: 
I pored svega usne tražim ti danima
Srce ne prihvata to da te ne zanimam
I pored svega oči traže te pogledom
Srce voli kad boli, pa bi s tobom ponovo

Rešila si, ok, pa nisi jedina
Meni bila bi sve, a njemu si nebitna
Umesto da se smejes, suza pada ti iz oka
Meni devojka iz sna, njemu klinkica iz bloka
Šta da ti kažem, osim da ti želim sreću
I znaj, da taj osmeh ja zaboraviti neću
Ali nemoj da me zoveš kad ukapiraš da vredim
Ne javljaj se mala, ostavi me da se sredim

U pijanoj noći tvoje ime dozivam
Srce si osvojila, bez ijednog dodira
A sada je slomljeno, jer si htela da se igraš
Preboleću te, samo nemoj ništa da me pitaš

I ne obraćaj pažnju, ako stigne ti poruka
To je momenat slabosti, moja pogrešna odluka 
Sigurno ću reći da si srušila mi svet
Jebiga, izbris'o sam broj, ali znam ga napamet

Refren

Ljudi kažu:,,Uvek slušaj srce"
A srce govori da želi tvoje usne
Tvoje usne žele tamo neke druge
A one neke druge, više neće da te ljube

Ljubav je igra ze tebe, ti se igraš
Za mene nije, pa sam opet noćas pijan
Da li se zapitaš, da li ima smisla
Da sediš pored mene, a o njemu pričaš

Sklopim oči na tren, pa stisnem zube
Zašto ljudi gube, kad se najvise trude?
Udahnem duboko, kada srce zaigra
Njemu bila si još jedna, meni jedna jedina
Nisam zaslužio da budem tvoja lutka
Bila si mi sve, moj svet svakog trenutka
Nisam zaslužio da tako me slomiš
Sedeo sam tužan, gledao kako ga voliš

Refren


Al' bi sa tobom ponovo
Usne tražim ti danima
Srce ne prihvata to da te ne zanimam
I pored svega oči traže te pogledom
Srce voli kad boli, pa bi sa tobom..

2 коментара: