субота, 16. март 2013.

Vlado Georgiev - Sama bez ljubavi

Danju budem sam
Noću negdje zalutam
Tamo gdje si ti
Ti, ljubavi

Vješto pravim se
Al' nije loše
Dobro je
Kad nazad ne mogu
Samo jedno brine me

Da l' mi nekad ime spomeneš
I pomisliš li da me pozoveš

Refren:
Srce je moje
Veliko za dvoje
Ako si i ti
Sama bez ljubavi
Srce moje je
Veliko za oboje
Ako si ti 
Kao i ja sama
Sama bez ljubavi

Vješto pravim se
Al' nije loše
Dobro je
Ja nazad ne mogu
I zaboraviću sve

I briga me 
Što vino prosipam
I uspomene 
Tebi ostavljam


Srce je moje
Veliko za dvoje
Ako si i ti
Sama bez ljubavi
Srce moje je
Veliko za oboje
Ako si ti 
Kao i ja sama

Refren:
Srce je moje
Veliko za dvoje
Ako si i ti
Sama bez ljubavi
Srce moje je
Veliko za oboje
Ako si ti 
Kao i ja sama
Sama bez ljubavi

Sama bez ljubavi..
Sama bez ljubavi..
Bez ljubavi..
Sama bez ljubavi..



Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака