субота, 7. децембар 2013.

Adil - Zajedno smo mnogo toga prošli

I šta ostalo je nama posle svega
Tugo moja jedina
Da se budim kraj nje
Kao ti kraj njega
I da živim svoju laž
Zar od svega što je među nama bilo
Da nas deli ćutanje
Sve što imam bih ti dao, moje milo
Al' tvoj ponos jači je

Refren:
A zajedno smo mnogo toga prošli
Ljubav, radost, a i bol
Da li treba da te podsetim na to
U tvom krilu zaspala mi duša
Srce u tvome kuca još
Da shvatim da te volim
Dugo mi je trebalo

Što te manje imam
Sve te više želim
Tako mi nedostaješ
Još zbog tebe patim svojim bićem celim
Da moliš me, ne prestaješ
Posle svega što je među nama bilo
Da nas deli ćutanje
Sve što imam bih ti dao, moje milo
Al' tvoj ponos jači je

Refren:
A zajedno smo mnogo toga prošli
Ljubav, radost, a i bol
Da li treba da te podsetim na to
U tvom krilu zaspala mi duša
Srce u tvome kuca još
Da shvatim da te volim
Dugo mi je trebalo

Refren:
A zajedno smo mnogo toga prošli
Ljubav, radost, a i bol
Da li treba da te podsetim na to
U tvom krilu zaspala mi duša
Srce u tvome kuca još
Da shvatim da te volim
Dugo mi je trebalo

Нема коментара:

Постави коментар