четвртак, 26. децембар 2013.

Elitni Odredi - Ima mnogo žena i kafana

U pola noći, pola grada
Svi te traže
U ovom gradu, s nama
Pravila ne važe
Samo dođi
Radi šta ti srce kaže
Stihovi ljubavi
Po telu tetovaže

U pola noći, pola grada
Svi te traže
U ovom gradu, s nama
Pravila ne važe
Samo dođi
Radi šta ti srce kaže
Stihovi ljubavi
Po telu tetovaže

Refren:2x
Ma ima mnogo žena i kafana
Hiljadu noći boja okeana
I jedan život koji živim svakog dana
Nema sumnje da ti si ona prava

Ima mnogo, ima mnogo, ima mnogo
A ja bi' s tobom, ja bi' s tobom

Noć je kriva za sve što radim
Pa opet pijan ne mogu da zaspim
I sve mi je malo
Jer tebe odavno nema
Tako mi fališ

Znaj, još će mnogo žena da prođe
A ja čekam ti da dođeš
Tiho zovem ime tvoje, dozivam

Refren:2x
Ma ima mnogo žena i kafana
Hiljadu noći boja okeana
I jedan život koji živim svakog dana
Nema sumnje da ti si ona prava

Noćas pitam koja nije pospana
Na kome miris ove noći ostavlja
I koja bi večeras meni postala devojka
Crne kose do struka

Pitam koja nije pospana

Na kome miris ove noći ostavlja
I koja bi večeras meni postala devojka
Crne kose do struka

Refren:2x
Ma ima mnogo žena i kafana
Hiljadu noći boja okeana
I jedan život koji živim svakog dana
Nema sumnje da ti si ona prava

Jer ima mnogo, ima mnogo..


Нема коментара:

Постави коментар