четвртак, 9. фебруар 2012.

Toše Proeski - Srećo, ne krivi me

Odlutam po nekad
Preko nečijega ramena
Do tebe
Odlutam i znam da imaš sve
I tebi dobro je bez mene
Ovo je preduga noć
Da l' ikad jutro će doć'


Biježeći od sebe
Ovaj život često
Tebi me ponese
Ja sam samo sljepi putnik
Koji nema ime ni adrese
Pristajem, dušo, na sve
Tako sam slab na tebe


Refren:
Srećo, ne krivi me
Javi se, i oživi me
Ne mogu čekati
Zbog nas lud sam od ljubavi
Daj da ti čujem glas
Molim te, spasi nas
Srećo, ne krivi me
Jer ti si mi sve


Odlutam po nekad
Preko nečijega ramena
Do tebe
Odlutam i znam da imaš sve
I tebi dobro je bez mene
Ovo je preduga noć
Da l' ikad jutro će doć'  


Refren:
Srećo, ne krivi me
Javi se, i oživi me
Ne mogu čekati
Zbog nas lud sam od ljubavi
Daj da ti čujem glas
Molim te, spasi nas
Srećo ne krivi me
Jer ti si mi sve


Refren:
Srećo, ne krivi me
Javi se i oživi me
Ne mogu čekati
Zbog nas lud sam od ljubavi
Daj da ti čujem glas
Molim te, spasi nas
Srećo, ne krivi me
Jer ti si mi sve

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака