среда, 22. јун 2011.

Toše Proeski - Ako me pogledaš u oči

Ako me pogledaš u oči
O meni ništa više ti nećeš znati
Jer oči odati me neće
U moju odbranu će ovaj put stati


Slobodno gledaj mi u usne
Na njima ne piše baš ništa važno
Koliko puta slične tebi
Usnama ovim ja sam ljubio lažno


Refren:
Al' ne gledaj mi u dlanove
Jer oni će me, znam, odati
Za samo jedan poljubac tvoj
Sve moje tajne odmah prodati
Ne, ne gledaj mi u cipele
Jer reći će ti o meni sve
Da sam baš jednu takvu kao ti
Tražio sve ove godine


Ako me pogledaš u čelo
Ni jednu boru, tamo, mi nećeš naći
Sakriću svoje pravo lice
Glumiću da sam noćas od tebe jači


Slobodno gledaj mi u usne
Na njima ne piše baš ništa važno
Koliko puta slične tebi
Usnama ovim ja sam ljubio lažno


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака