среда, 29. јун 2011.

Bek Sten ft. Irena - Zbog tebe

Irena:
Noćas bih te pozvala
Al' tražim snage samo da bih priznala
Da kad sam tebe imala
Ja imala sam sve što sam želela
I sjaj što se preliva, bio je tu u tvojim očima
A ja, ja ništa nisam videla
I sada dok stojim sama
Pitam se šta je s nama


Lagala bih sve zbog tebe
Lagala bih sve za tebe
I ti to znaš
I da sam poslednja bila
Ne bih vredela
Lagala bih sve zbog tebe
Lagala bih sve za tebe
I ti to znaš
Ja znam da nisam prava


Bek Sten:
I dok sam drugu gledao
Bila si u mojim očima
Od prevelike ljubavi
Ostala je samo prazna postelja
I tamo gde smo bili mi
Tu je sada senka tvoga osmeha
I sada se kajem 
Jer kraj tebe ja imao sam sve
Ja imao
I sada dok tebe sanjam
Pitam se gde si sada


Lagala bi sve zbog mene
Ja lagao sam samog sebe
Da nisi ta
I shvatam kraj tebe vredim
Ti si jedina
Lagala bi sve zbog mene
Ja lagao sam samog sebe
Da nisi ta, poslednja
Ja znam
Da ti si prava


Bek Sten:
Lagala bih sve zbog mene
Ja lagao sam samog sebe
Da nisi ta


Irena: 
Da nisam ta...


Bek Sten:
I shvatim, kraj tebe vredim
Ti si jedina


Irena:
Lagala bih sve zbog tebe
Lagala bih sve za tebe
I ti to znaš


Bek Sten:
Ja to znam


Irena:
Ja znam, ja znam
Da nisam ono što sam želela da budem
Pa ko je to, tebe više voleo?!


Bek Sten:
Sad znam
Srce nije ono čime igram se
Gledam sebe, pa stidim se
Al' znam da kasno je
Sad znam
Da ti si prava

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака