четвртак, 20. децембар 2012.

Lexington - Pijane usne

Gdje te nađu ovi dani
Da l' te stara tuga rani
Meni više od života
Tugo fališ, tugo fališ

Dogodine doći nećeš
A ni one treće zime
Uvenuće srce moje
Tvoje srce ne pamti me

Refren:2x
Pijane usne ne lažu
Vjeruj o meni 
Sve što ti kažu
Da kockam se
I gubim sve
Zbog te ljubavi nevjerne

Još u kraju pjesma stara
Bol k'o uvjek osmijeh vara
Kome jutro smijehom budiš
Mjesto dara, mjesto dana

Dogodine doći nećeš
A ni one treće zime
Uvenuće srce moje
Tvoje srce ne pamti me

Refren:2x
Pijane usne ne lažu
Vjeruj o meni 
Sve što ti kažu
Da kockam se
I gubim sve
Zbog te ljubavi nevjerne

Pijane usne ne lažu
Vjeruj o meni
Sve što ti kažu
Da kockam se
I gubim sve 
Samo zbog tebe
Zbog tebe

Refren: Pijane usne ne lažu
Vjeruj o meni
Sve što ti kažu
Da kockam se
I gubim sve
Zbog te ljubavi nevjerne


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака