петак, 24. јун 2011.

Nataša Bekvalac - Ponovo

Kriva sam
Pred Bogom i pred ljudima
Jer takva mi je sudbina
Ne misli da ponosna sam na to
Što nisam anđeo


Kad zavodim ne zavolim
Kad prevarim ne zažalim
Al' samo tebi sanjam
Da se vratim ponovo


Voli me iz inata
Voli me bez ostatka
Voli me bilo gde sam
Baš takvu kakva jesam


Voli me kad me nema
Voli me pored svega
Voli me kad nijedan
Baš razlog za to nemaš


Refren:
Ponovo, ponovo
Pred tobom grešna stojim
Ponovo, ponovo
Za tvoju ljubav molim


Evo me, slobodno mi kaži ne
Zaboravi me ili se navikni
Da nemam krila
Nikad nisam bila anđeo


Kad zavodim ne zavolim
Kad prevarim ne zažalim
Al' samo tebi sanjam da se vratim ponovo


Voli me iz inata
Voli me bez ostatka
Voli me bilp gde sam
Baš takvu kakva jesam


Voli me kad me nema
Volim me pored svega
Voli me kad nijedan
Baš razlog za to nemaš


Refren 3x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака