понедељак, 2. јануар 2012.

Bek-Sten ft. Bladde - Samo želim


Bek-Sten:
Ove stihove volim kol'ko i tebe
Ovo je samo naša priča, slušaj...


Bila si sama, a ja sam stajao tu
Ponašao ljubav, ali ne i put
Koji vodi do tvoga srca
Do onih skrivenih tajni, one ljubavi bajne
Ali misli me vraćaju u prošlost svega sećam se
Tražila mi broj, a ja jurio sam starije
To gubi značenje, sad je drugačije
Kad me pogledaš u oči, želim to da potraje
Dajem ti svoje srce, ureži ime tu da
Ako ti odeš od mene, da ja te pratim svuda
Dajem ti svoje usne, da nikad ne budeš u porazu
Sada ti dajem život, a nekad znali se u prolazu


Refren:
Ja samo želim da budem sa tobom
I srcem celim da budem sa tobom
Ja samo želim da budem sa tobom
Da budem sa tobom


Bladde:
Ova pesma, jedan život, kao da dišem
I ti si jedna, ljubavi...
I dalje verujem u ljubav jedinu,
Možda preterujem ponekad, svaki put...
Al' jedno znam dobro
Da ti si ona koja zna ono
I uvek kad se probudim, ja pogledam telefon
Vidim poruku od sinoć:"Volim te srećo"
I kad me pogledaš u oči, reci mi šta vidiš tu je
Osim gomile onog sto ne želim da čujem,
Iako odem sa drugom ,svestan sam šta ću izgubiti
Tad skontam kol'ko vredim, da vrediš više od ljubavi
Više od stiha, osmeha, znaš onda kad se nasmeješ
Pa napućiš obraz, to i mene nasmeje
A puno je toga, ne može stati u pesmu
Ima hiljadu knjiga, a ja samo jednu svesku
Imam hiljadu briga, ali samo jednu sreću
Iako često sam tužan, želim da te vidim srećnu


Refren:
Da budem sa tobom
Ja samo želim da budem sa tobom
I srcem celim da budem sa tobom
Ja samo želim da budem sa tobom
Da budem sa tobom


Ja samo želim da budem sa tobom
I srcem celim, da budem sa tobom
Ja samo želim da budem sa tobom
Da budem sa tobom


Ja samo želim, želim, ja samo, samo...
Da budem sa tobom...

Нема коментара:

Постави коментар