субота, 14. јануар 2012.

Vlado Georgiev - Do svitanja

Čitav svijet
Mijenja se
Zašto ne bi mogli ti i ja

Ako treba
Ja mogu sve
Poći s mora na vrh planine
Da vidim ljude s druge strane
Jer dobre lako prepoznajem
Gdje god pođem, možeš ti
Al' dugo misliš, pa odustaneš
I budem sam u divljini
Jer ti i to ne razumiješ

Kad smo skupa
Sve nam je blisko
Al' hoću novo
A ti bi isto

Refren:
Čitav svijet
Mijenja se
Žasto ne bi mogli ti i ja
Misliti drugačije
Živjeli bi bez kajanja
Čitav svijet
Ljubi se
Pa zagrli me toplim usnama
Ljubiti nije grijeh
Ljubimo se do svitanja
Do svitanja..

Meni sve je avantura
I sve mi prija al' ti me namučiš
Kad si hladna kao bura
I svakog i sve da naučiš

Kad smo skupa 
Sve nam je blisko
Al' hoću novo
Ti hoćeš isto


Refren:
Čitav svijet
Mijenja se
Žasto ne bi mogli ti i ja
Misliti drugačije
Živjeli bi bez kajanja
Čitav svijet
Ljubi se
Pa zagrli me toplim usnama
Ljubiti nije grijeh
Ljubimo se do svitanja
Do svitanja..

Čitav svijet 
Mijenja se
Žasto ne bi mogli
Ti i ja


Refren:
Čitav svijet
Mijenja se
Žasto ne bi mogli ti i ja
Misliti drugačije
Živjeli bi bez kajanja
Čitav svijet
Ljubi se
Pa zagrli me toplim usnama
Ljubiti nije grijeh
Ljubimo se do svitanja
Do svitanja..

Bez kajanja..
Do svitanja..

Нема коментара:

Постави коментар