понедељак, 2. април 2012.

Željko Joksimović - Nije do mene

Ja dobro znam
Da nikad više
Neću biti tvoj
Pokušavam
Da zaboravim ti
Ulicu i broj
I kako starim
Sve mi teže pada to
Godina je za godinom
Okovala dušu kamenom
Ooo..


Ma što sam kriv
Što svojim putem ide sudbina
Što verov'o sam lošim ljudima
A nisam smeo to
Ma što sam kriv
Još osećam tvoj bol u grudima
Ma ima neko zlo u ljudima
Kad ljubav ostane
A ti ne želiš to
Sa one druge strane usana
Ma nije do mene
Ma nije do mene


I kako starim
Sve mi teže pada to
Godina je za godinom
Okovala dušu kamenom


Ma što sam kriv
Kad svojim putem ide sudbina
Što verov'o sam lošim ljudima
A nisam smeo to
Ma što sam kriv
Još osećam tvoj bol u grudima
Ma ima neko zlo u ljudima
Kad ljubav ostane
A ti ne želiš to
Sa one druge strane usana
Ma što sam kriv
Aaa..


Kad ljubav ostane
A ti ne želiš to
Sa one druge strane usana
Ma nije do mene
Ma nije do mene..





Нема коментара:

Постави коментар