субота, 11. фебруар 2012.

Amadeus Band - Da sam tvoj

Hiljadu puta na dan
Osetim kako mi strujiš kroz vene
I mislim kako i gde
Da sretnem te


Ko jednom ljubio je
Te tvoje usne bez imalo stida
Taj Boga molio je
Da ne svane


Refren:
Da sam tvoj
Da još jednom pijem
S tvoga izvora
Da sam tvoj
Ne bi' bio samo
Lik bez imena
Usnama, led sa tvoga srca
Ja bih topio
Drugu sada, kraj sebe
Ne bih imao


Samo za tobom sam lud
Na mome vratu si žila što kuca
Kada pogledaš me
Ma puca sve


Ko jednom ljubio je
Te tvoje usne bez imalo stida
Taj Boga molio je
Da ne svane


Refren:
Da sam tvoj
Da još jednom pijem
S tvoga izvora
Da sam tvoj
Ne bi' bio samo
Lik bez imena
Usnama, led sa tvoga srca
Ja bih topio
Drugu sada, kraj sebe
Ne bih imao


Refren:
Da sam tvoj
Da još jednom pijem
S tvoga izvora
Da sam tvoj
Ne bi' bio samo
Lik bez imena
Usnama, led sa tvoga srca
Ja bih topio
Drugu sada, kraj sebe
Ne bih imao 


Refren:
Da sam tvoj
Da još jednom pijem
S tvoga izvora
Da sam tvoj
Ne bi' bio samo
Lik bez imena
Usnama, led sa tvoga srca
Ja bih topio
Drugu sada, kraj sebe
Ne bih imao 


Da sam tvoj


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака