субота, 9. март 2013.

Lexington ft. Bane Opačić - Da me malo hoće

'Ej, noći, imaš li stanice
U ovom vozu od snova
Il' opet voziš do granice mog bola

Znam da joj
Ništa moje ne treba
Al' ipak sve joj dajem
Od kad je nemam
Nit' putujem
Nit' stajem

Gdje ljubim, sve suši
Gdje sanjam, tu ne svane
Gde taknem, sve rušim
Ona još drži moj svet
Da ne padne

Refren:
Hej, da me malo hoće
Pa da mi dođe
K'o nekad, nezvana
Hej, ne bi' ništa rađe
Te usne slađe
Od prvih trešanja
Hej, da me malo hoće
Pa da me prođe
Što boli odavno
Hej, da je vidim samo
Za dobre dane
Da nazdravimo
I zapevamo

Znam da joj
Ništa moje ne treba
Al' ipak sve joj dajem
Od kad je nema
Nit' nestajem
Nit' trajem

Gde ljubim, sve suši
Gde sanjam, tu ne svane
Gdje taknem, sve rušim
Ona još drži moj svijet
Da ne padne

Refren:
Hej, da me malo hoće
Pa da mi dođe
K'o nekad, nezvana
Hej, ne bi' ništa rađe
Te usne slađe
Od prvih trešanja
Hej, da me malo hoće
Pa da me prođe
Što boli odavno
Hej, da je vidim samo
Za dobre dane
Da nazdravimo
I zapjevamo

(Da me malo hoće)
(Hej)

Refren:
Hej, da me malo hoće
Pa da mi dođe
K'o nekad, nezvana
Hej, ne bi' ništa rađe
Te usne slađe
Od prvih trešanja
Hej, da me malo hoće
Pa da me prođe
Što boli odavno
Hej, da je vidim samo
Za dobre dane
Da nazdravimo
I zapjevamo

Zapjevamo..
Zapevamo..



Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака