четвртак, 14. март 2013.

Lexington - Soba bez morala

Neće bol
Ni minut da okasni
Tu je i ono propalo
Da upropasti

Ne bi ti
Nikog u srce pustila
Ni kad sam tu prije vremena
Opet zakasnim

Znao sam ja oduvijek
Šta i ko si
Ljubav kao igru nosiš
Nemaš kajanja
Za takve kao ja

Refren:
Ma čija da si bila
Iz koje postelje se budila
U pola noći dođi
Raznesi usnama do ludila
Ma čija da si, znaš te
Kad to poželiš
Uvijek imaš me
U sobi bez morala
Čekam da kupiš
I da prodaš me
Za neku tuđu laž
Pa ti to najbolje znaš

Ne bi ti
Nikog u srce pustila
Ni kad sam tu prije vremena
Opet zakasnim

Znao sam ja oduvijek
Šta i ko si
Ljubav kao igru nosiš
Nemaš kajanja
Za takve kao ja

Refren:
Ma čija da si bila
Iz koje postelje se budila
U pola noći dođi
Raznesi usnama do ludila
Ma čija da si, znaš te
Kad to poželiš
Uvijek imaš me
U sobi bez morala
Čekam da kupiš
I da prodaš me
Za neku tuđu laž
Pa ti to najbolje znaš

Refren:
Ma čija da si bila
Iz koje postelje se budila
U pola noći dođi
Raznesi usnama do ludila
Ma čija da si, znaš te
Kad to poželiš
Uvijek imaš me
U sobi bez morala
Čekam da kupiš
I da prodaš me
Za neku tuđu laž
Pa ti to najbolje znaš

Ma čija da si bila..

Ma čija da si bila..

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака