субота, 11. фебруар 2012.

Amadeus Band - Ostaviću sve

Na usnama
Sada sve mi piše
Što bih rekao
A neću nikada
Ovim ćutanjem
Se duša brani
Od svih loših ljudi
Loših namera
Ooo
Srce je u mraku
Dugo čekalo


Refren:
Ostaviću sve
Ali nju ne mogu, ne
Neke ljubavi se
U životu jednom dogode
Sve oprostiću
Možda i pogrešiću
Ali zbog nje ako treba
Svaki poraz nosiću


Kao i da sam
Ja to ne znam
Da me ova ljubav
Košta previše
Ovaj život
Živim na trenutke
Moje ludo srce
Bez nje ne može
Moje srce ne može



Refren:
Ostaviću sve
Ali nju ne mogu, ne
Neke ljubavi se
U životu jednom dogode
Sve oprostiću
Možda i pogrešiću
Ali zbog nje ako treba
Svaki poraz nosiću


Refren:
Ostaviću sve
Ali nju ne mogu, ne
Neke ljubavi se
U životu jednom dogode
Sve oprostiću
Možda i pogrešiću
Ali zbog nje ako treba
Svaki poraz nosiću


Refren:
Ostaviću sve
Ali nju ne mogu, ne
Neke ljubavi se
U životu jednom dogode
Sve oprostiću
Možda i pogrešiću
Ali zbog nje ako treba
Svaki poraz nosiću

Ali zbog nje ako treba
Svaki poraz nosiću

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака