субота, 10. август 2013.

Tropico Band - Paranoja

Ljubavi moja
To nije paranoja
Ne osećam se dobro
Ja otrovan sam tobom

Ne znam ko te ljubi
Al' znam
Da o našoj ljubavi
Još priča pola grada
Nije lako ostati sam
U ovo ludo vreme
Samo ostaje mi nada

Da moje želje 
Nebo će pozlatiti
Kada druge probaš
Meni ćeš se vratiti

Refren:
Ljubavi moja
To nije paranoja
Ne osećam se dobro
Ja otrovan sam tobom
I još te volim
I uzalud se borim
Ti tečeš mi kroz vene
To jače je od mene

Tebe vole dobri i zli
Neodoljivu
I tako drug'čiju od svih
Samo ne znam gde sam tu ja
U ovoj igri nerava
Ja kockaću do kraja

Da moje želje 
Nebo će pozlatiti
Kada druge probaš
Meni ćeš se vratiti

Refren:
Ljubavi moja
To nije paranoja
Ne osećam se dobro
Ja otrovan sam tobom
I još te volim
I uzalud se borim
Ti tečeš mi kroz vene
To jače je od mene

Refren:
Ljubavi moja
To nije paranoja
Ne osećam se dobro
Ja otrovan sam tobom
I još te volim
I uzalud se borim
Ti tečeš mi kroz vene
To jače je od mene

Da moje želje 
Nebo će pozlatiti
Kada druge probaš
Meni ćeš se vratiti

Refren:
Ljubavi moja
To nije paranoja
Ne osećam se dobro
Ja otrovan sam tobom
I još te volim
I uzalud se borim
Ti tečeš mi kroz vene
To jače je od mene

Refren:
Ljubavi moja
To nije paranoja
Ne osećam se dobro
Ja otrovan sam tobom
I još te volim
I uzalud se borim
Ti tečeš mi kroz vene
To jače je od mene

Ljubavi moja


1 коментар:

  1. Ljubavi moja
    To nije paranoja
    Ne osećam se dobro
    Ja otrovan sam tobom
    I još te volim
    I uzalud se borim
    Ti tečeš mi kroz vene
    To jače je od mene

    ОдговориИзбриши