субота, 11. фебруар 2012.

Amadeus Band - Kada odeš kući

Sa tobom sam, al' ko zna kad
Još jedan pad meni ne treba
Sa tobom greh, prevelikceh 
Nisam ti sve, to mi ne treba


Refren:
Kada odeš kući, speri laži
Baci haljinu sa dahom mojim
Ako još je budan, s njim se mazi
Jer mene nema, ne postojim
Kada odeš kući, on te čeka
Onaj pravi, ja se toga bojim
Pa mu pričaj priču ispočetka
Da me nema, ne postojim


Šta sam ti ja, kazna il' spas
Da pitam se, meni ne treba
Društvo za beg, ili razlog za smeh
Da žališ me, stvarno ne treba



Refren:
Kada odeš kući, speri laži
Baci haljinu sa dahom mojim
Ako još je budan, s njim se mazi
Jer mene nema, ne postojim
Kada odeš kući, on te čeka
Onaj pravi, ja se toga bojim
Pa mu pričaj priču ispočetka
Da me nema, ne postojim


Refren:
Kada odeš kući, speri laži
Baci haljinu sa dahom mojim
Ako još je budan, s njim se mazi
Jer mene nema, ne postojim
Kada odeš kući, on te čeka
Onaj pravi, ja se toga bojim
Pa mu pričaj priču ispočetka
Da me nema, ne postojim

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака