недеља, 17. јул 2011.

Mr Black ft. Romantic&Sofia - Vodi me do neba

Mr Black:
Ti, i dalje nisi svesna koliko volim te
Poletimo do neba, sa tobom mogu sve
To me čini tako srećnim
Samo priđi, mala, i vodi me


Let's go


Mr Black:
Dođi poljubi me, jer to mi treba
Uzmi me, vodi me, na to sam spreman
Ti si ta posebna u mome svetu
I dalje čuvam te u svojem telu


Sofia:
Moja želja si ti, anđeo s neba
Anđele, volim te, volim do neba
Ti si taj poseban u mome svetu
I dalje čuvam te u svojem telu


Mr Black:
Ti, i dalje nisi svesna koliko volim te
Poletimo do neba, sa tobom mogu sve
To me čini tako srećnim
Samo priđi, mala, i vodi me


Romatic:
A ja i dalje nisam svestan, koliko voliš me
Poletimo do neba, sa tobom mogu sve
To me čini tako srećnim
Samo priđi, mala, odvedi me


Mr Black:
A ti me mamiš i privlačiš
Priđi da me poljubiš
Uzmi me, vodi me, o tome sanjam
S'vati me
Nikom' te nisam dao, jer si samo moja
Ona prava dama, jedina moja


Romantic:
Bejbe, poljubi me
Reši me, oduzmi me
Treba mi hitno tvoje sve
Ljubi, ljubi, mazi me


Mr Black:
Ovo, ono, bas je cool
Ti si mala tako full
Kretanje me zanosi
Od tebe sve zavisi 


Romatnic:
A ti, i dalje nisi svesna koliko volim te
Poletimo do neba, sa tobom mogu sve
To me čini tako srećnim
Samo priđi, mala, odvedi me


Sofia:
A ja, i dalje nisam svesna koliko voliš me
Poletimo do neba, sa tobom mogu sve
To me čini tako srećnom
Samo priđi, mali, voli me


Mr Black:
Ovo je meni, mala, nešto najbolje


Sofia:
Imaš me, imam te, i biće se ok


Romantic:
Ljubi me, ljubi me, nek' tako ostane


Sofia:
Voliš me, volim te, ti si mi sve


Mr Black:
Ti, i dalje nisi svesna koliko volim te
Poletimo do neba, sa tobom mogu sve
To me čini tako srećnim
Samo priđi, mala, i vodi me


Sofia:
A ja, i dalje nisam svesna koliko voliš me
Poletimo do neba, sa tobom mogu sve
To me čini tako srećnom
Samo priđi, mali, voli me


Romantic:
Tako vreme mi prolazi
Bar još malo ostani
Ljubi me, mazi me, o tome sanjam
S'vati me
Bejbe, bejbe, ti si mi simpatija
Idemo dalje, samo, samo ti i ja


Let's go


Mr Black:
Ti, i dalje nisi svesna koliko volim te
Poletimo do neba, sa tobom mogu sve
To me čini tako srećnim
Samo priđi, mala, i vodi me


Romantic:
A ja, i dalje nisam svestan koliko voliš me
Poletimo do neba, sa tobom mogu sve
To me čini tako srećnim
Samo priđi, mala, odvedi me

1 коментар:

Архива чланака