петак, 22. март 2013.

Nataša Bekvalac - Sluškinja

Zauvek pamtim te
Kao prvi greh
Po kom' te krste
Baš kao lopova
Kome ljubav se
Lomi kroz prste
I ćutim da te poznajem
Kada tvoje tajne doznajem

Da li jos uvek
Sakrivaš srce svoje
Sam od sebe
Zagrlim jastuk 
K'o što sam nekada
Grlila tebe
Još taj bol u meni sanja
I boli me bez pitanja

Refren:
S tobom sam
Bila i sluškinja i kraljica
Bez tebe
Sam na ovom svetu
Kao pusta ulica
Zaplači
Ako sretnemo se ikada
Pamti
Da me ne zaboraviš
Nikada

Da li jos uvek
Sakrivaš srce svoje
Sam od sebe
Zagrlim jastuk 
K'o što sam nekada
Grlila tebe
Još taj bol u meni sanja
I boli me bez pitanja

Refren:
S tobom sam
Bila i sluškinja i kraljica
Bez tebe
Sam na ovom svetu
Kao pusta ulica
Zaplači
Ako sretnemo se ikada
Pamti
Da me ne zaboraviš
Nikada

Refren:
S tobom sam
Bila i sluškinja i kraljica
Bez tebe
Sam na ovom svetu
Kao pusta ulica
Zaplači
Ako sretnemo se ikada
Pamti
Da me ne zaboraviš
Nikada

Pamti
Da me ne zaboraviš
Nikada





Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака