субота, 23. јун 2012.

Dženan Lončarević - Tugo, srećan put

Opet budim se sam
Pored mene nisi
K'o da život mi sad
O koncu visi
Samo da si tu ovu noć
Da ti dah osjetim
Samo da si tu da ti rječ
Svaku predosjetim
K'o nekad


Refren:
Tugo, srećan put
Ti odnijela si sve
Pa sada nemam kud
Ove noći 
Ni pijan, ni lud
Kroz noć te dozivam
Dok tečeš mi kroz krv
Još te volim


Nisam omiljen ja
Da te čuvam i štedim
Lako prodao sam
Što najvise vrijedi

Samo da si tu ovu noć
Da ti dah osjetim
Samo da si tu da ti rječ
Svaku predosjetim
Ko nekad



Refren:
Tugo, srećan put
Ti odnijela si sve
Pa sada nemam kud
Ove noći 
Ni pijan, ni lud
Kroz noć te dozivam
Dok tečeš mi kroz krv
Još te volim


Na na na na na
Na na na na 
Na na na na
Na na na na na
Na na na na
Na na na
Još te volim



Refren:
Tugo, srećan put
Ti odnijela si sve
Pa sada nemam kud
Ove noći 
Ni pijan, ni lud
Kroz noć te dozivam
Dok tečeš mi kroz krv
Još te volim
Još te volim...
Još te volim...



Нема коментара:

Постави коментар