уторак, 25. јун 2013.

Ceca - Dobro sam prošla

Ukus opasnosti
Trenutak slabosti
U sebi kažem ti: Izvini
Možda sam želela
Više od stvarnosti
Al' to me nevinom ne čini

Dobro sam prošla
Spavao si kada sam došla
Moju tajnu neće saznati
Nikad niko

Refren:
Ako me pitaš
Kada sam se vratila
Reći ću ti odavno
Slagaću te k'o iz topa
I njegov broj 
Pocepaću i baciću
Samo ja ću znati tačno gde
Kao pas kad kost zakopa

Bio je usamljen
Bio je ostavljen
Sa takvim najlakše
Sve zgreše

Žena za utehu
Bila sam prvi put
Do tad sam tražila
Da me teše

Dobro sam prošla
Spavao si kada sam došla
Moju tajnu neće saznati
Nikad niko

Refren:
Ako me pitaš
Kada sam se vratila
Reći ću ti odavno
Slagaću te k'o iz topa
I njegov broj 
Pocepaću i baciću
Samo ja ću znati tačno gde
Kao pas kad kost zakopa

Refren:
Ako me pitaš
Kada sam se vratila
Reći ću ti odavno
Slagaću te k'o iz topa
I njegov broj 
Pocepaću i baciću
Samo ja ću znati tačno gde
Kao pas kad kost zakopa


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака