недеља, 24. март 2013.

Dženan Lončarević - Tugo moja

Kao da sanjam
Ja čujem tvoj glas
Tu si s društvom
Dva stola od nas

Đavo traži
Da dotaknem dno
Samo pogled
Da ulovim tvoj

Refren:
Nije mene, Tugo moja
Iznenadilo
Što mi oči nisi poznala
Jer je ova duša moja
I bez vrata i bez krova
Posle tebe pusta ostala

Kao senka
Na licu sam tvom
Svaki osmeh mi nanosi bol

Moja duša je srušeni dom
Samo vetrovi žive u njoj

Refren:
Nije mene, Tugo moja
Iznenadilo
Što mi oči nisi poznala
Jer je ova duša moja
I bez vrata i bez krova
Posle tebe pusta ostala

Refren:
Nije mene, Tugo moja
Iznenadilo
Što mi oči nisi poznala
Jer je ova duša moja
I bez vrata i bez krova
Posle tebe pusta ostala

Samo prođi
Nestani u noći
Moje rane stare 
Ne otvaraj
Mi smo sada, Dušo
Jedra u oluji
Niko od nas neće
Otići u raj

Moja duša je srušeni dom
Samo vetrovi žive u njoj




Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака