четвртак, 16. август 2012.

Vlado Georgiev - Mi nismo mi

Qué te vayas con el viento
Como siempre

Kako da ti kažem, kako to
Ljubavi je malo ostalo
Govori ti srce, ćutim ja
Mi nismo mi, ti nisi ta
Znam da ima puno razloga
Da ne budemo skupa ti i ja
Suviše nas toga razdvaja
Mi nismo mi
I samo to je istina

Jer ja ne mogu da
Živim u laži
Ako to možeš ti
Samo mi kaži
Da mi nismo mi
I da to nije to
Ti imaš vremena
A ja ga ne bih trošio

Ja ne mogu da
Živim u laži
Ako to možeš ti
Samo mi kaži
Da mi nismo mi
I da to nije to
Da imaš vremena
A ja ga ne bih trošio

Znam da ima puno razloga
Da ne budemo skupa ti i ja
Suviše nas toga razdvaja
Mi nismo mi
I samo to je istina

Ja ne mogu da
Živim u laži
Ako to možeš ti
Samo mi kaži
Da mi nismo mi
I da to nije to
Ti imaš vremena
A ja ga ne bih trošio

Ja ne mogu da
Živim u laži
Ako to možeš ti
Samo mi kaži
Da mi nismo mi
I da to nije to
Da imaš vremena
A ja ga ne bih trošio

Ooo..
Uuu..

Jer ja ne mogu da
Živim u laži
Ako to možeš ti
Samo mi kaži
Da mi nismo mi
I da to nije to
Da imaš vremena
A ja ga ne bih trosio



Нема коментара:

Постави коментар