субота, 7. децембар 2013.

Lexington - U srce udaraj

Rekla si mi zauvijek tvoja
A na pragu sad trag je tvojih koraka
Još juče bila si moja
Bože, kakva zabluda

Probao sam sve
Ali ne ide
Tugom okovan
Ne zaboravljam
Da ljubav ubijaš
To radiš najbolje

Refren:
U srce udaraj
Zbog tebe stalo je
Kažem: Sve si moje
Kažeš: Malo je
Tvom je srcu draža
Šaka puna bisera
U srce udaraj
Ma pristajem na sve
Život bih ti dao
Kažeš: Malo je
A kom' ćeš mila moja
Kada prva suza krene

Boli duša
Kako i ne bi
Na život ja sam ljut
Jer ti me lako ostavljaš
Pitam se kako je tebi
Kada sebe pogledaš

Probao sam sve
Ali ne ide
Tugom okovan
Ne zaboravljam
Da ljubav ubijaš
To radiš najbolje

Refren:
U srce udaraj
Zbog tebe stalo je
Kažem: Sve si moje
Kažeš: Malo je
Tvom je srcu draža
Šaka puna bisera
U srce udaraj
Ma pristajem na sve
Život bih ti dao
Kažeš: Malo je
A kom' ćeš mila moja
Kada prva suza krene


U srce udaraj
Zbog tebe stalo je
Kažem: Sve si moje
Kažeš: Malo je
Tvom je srcu draža
Šaka puna bisera
U srce udaraj
Ma pristajem na sve
Život bih ti dao
Kažeš: Malo je
A kom' ćeš mila moja
Kad suza krene

Нема коментара:

Постави коментар