петак, 15. фебруар 2013.

Severina - Uzbuna

Ja ne znam sa sebe
Tablete ne vrijede
Od prvog do prvog
Ja mislim na tebe

I ne znam šta pijem
Od sunca se krijem
Kako bez tebe živim
Bolje je da me nije

Gdje si sad, dižem grad
Zovem sve koje znam
Ma da te nađu
Mada znam, nisi sam
Ljubiš ti, jer si gad
O-o, neku mlađu

Refren:
Uzbuna, čuju se sirene
Uzbuna, nisi pored mene
Uzbuna, ove noći lude
Ove usne hoce da te ljube
Uzbuna, čuju se sirene
Uzbuna, nisi pored mene
Uzbuna, ove noći lude
Ove usne hoće da te ljube

Tvoje mi sve fali
Svi drugi su mali
Dok grad noću gori
Ja sam u ilegali

Od ljeta do zime
Se borim sa time
Što još na koži nosim
To tvoje slatko ime

Gdje si sad, dižem grad
Zovem sve koje znam
Ma da te nađu
Mada znam, nisi sam
Ljubiš ti, jer si gad
O-o, neku mlađu

Refren:
Uzbuna, čuju se sirene
Uzbuna, nisi pored mene
Uzbuna, ove noći lude
Ove usne hoce da te ljube
Uzbuna, čuju se sirene
Uzbuna, nisi pored mene
Uzbuna, ove noći lude
Ove usne hoće da te ljube

Gdje si sad, dižem grad
Zovem sve koje znam
Ma da te nađu
Mada znam, nisi sam
Ljubiš ti, jer si gad
O-o, neku mlađu

Refren:
Uzbuna, čuju se sirene
Uzbuna, nisi pored mene
Uzbuna, ove noći lude
Ove usne hoce da te ljube
Uzbuna, čuju se sirene
Uzbuna, nisi pored mene
Uzbuna, ove noći lude
Ove usne hoće da te ljube

Нема коментара:

Постави коментар