четвртак, 20. децембар 2012.

Adil & Allegro Band - Život bez tebe ne živim

Kad god u srce pogledam
Ja samo jednom znam
I da se ruši svet, u njemu ti si
Iako sve te godine
Mi imali smo sve
Za drugom sudbinom
Čeznula ti si

Dan, prolazi dan po dan
I sve sam više sam
Život bez tebe ne živim

Refren:
Još unazad godine brojim
Još si tu, u grudima mojim
Niko ne zna da voli te k'o ja
Još se nadam da ćeš mi doći
Čak i sad kad zatvorim oči
Samo tvoje lice ja ugledam

I sada pamtim svaki tren
I sad ti verujem
Nad mojom sudbinom
I Bog bi plak'o
A ti si drugoj leteo
Nikada strepeo
Da možeš ostati
Bez mene lako

Dan, prolazi dan po dan
Sve više sama sam
Život bez tebe ne živim

Refren:
Još unazad godine brojim
Još si tu, u grudima mojim
Niko ne zna da voli te k'o ja
Još se nadam da ćeš mi doći
Čak i sad kad zatvorim oči
Samo tvoje lice ja ugledam

Refren:
Još unazad godine brojim
Još si tu, u grudima mojim
Niko ne zna da voli te k'o ja
Još se nadam da ćeš mi doći
Čak i sad kad zatvorim oči
Samo tvoje lice ja ugledam

Refren:
Još unazad godine brojim
Još si tu, u grudima mojim
Niko ne zna da voli te k'o ja
Još se nadam da ćeš mi doći
Čak i sad kad zatvorim oči
Samo tvoje lice ja ugledam


2 коментара:

Архива чланака