субота, 8. децембар 2012.

Aleksandra Radović - Ako pogaziš laž

Pitaš me
Da l' sam sama
Nisam sigurna u sebe
Rekla bih:,,Dođi sad"
Al' još skidam se sa tebe

Zašto si opet tu
U srce nisi dobrodoš'o
Ponovo, ne bih ja
Bos po trnju ti bi proš'o

Al' ako pogaziš laž
Ako pogaziš laž
Ako pogaziš laž
Da se vratiš
Ti to znaš
Ako pogaziš laž
Ako pogaziš laž
Ako pogaziš laž
Da se vratiš
Ti to znaš

Pameti, laku noć
Samo nikad više ti
Rekla sam da je kraj
Stavila tačku na i

Zašto si opet tu
U srce nisi dobrodoš'o
Ponovo, ne bih ja
Bos po trnju ti bi proš'o

Jer ja ne bih da te mrzim
A to upravo činim
Više volim kada nisi mi tu
Ni u blizini
Da te držim po strani
Ego mi hrani
Da te srcu zabranim


Ako pogaziš laž
Ako pogaziš laž
Ako pogaziš laž
Da se vratiš
Ti to znaš
Ako pogaziš laž
Ako pogaziš laž
Ako pogaziš laž
Da se vratiš
Ti to znaš


Ako pogaziš

Ako pogaziš
Ako pogaziš
Laž
Ako pogaziš
Ako pogaziš
Laž

Ako pogaziš 

Ako pogaziš laž
Ako pogaziš 
Ako pokaziš laž
Ako pogaziš laž
Ako pogaziš laž
Ako pogaziš
Da se vratiš
Ti to znas
Ako pogaziš laž 
Da se vratiš, ti to znas


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака