четвртак, 20. децембар 2012.

Tony Cetinski - Zbogom, odlazim

Tvoja je haljina
Njemu pod prstima
Noćas bila
Ne trebam svjedoka
Da spojim dva i dva
Što si skrila

Zadrži suze jer sve
Noćas su jeftine
Ti nemaš stida
Ja sam te volio
Slijepo i iskreno
A tebe briga

Refren:
Zbogom, odlazim
Ovdje tijesno je
Gdje god te poljubim
On tu ljubio te
Gdje god da dirnem te
On te dirao
Ma neka te ima
Ako sretna si 
Meni drago je
Samo nemoj da 
Poslije kaješ se
Drugog ljubi ti
K'o što sam tebe ja
I nek' te ima

Zbogom, odlazim

Sve naše godine
K'o kule pješčane
Vjetru si dala
Na mome satu je
Vrijeme za odlaske
Zbogom Draga

Zadrži suze jer sve
Noćas su jeftine
Ti nemaš stida
Ja sam te volio
Slijepo i iskreno
A tebe briga

Refren:
Zbogom, odlazim
Ovdje tijesno je
Gdje god te poljubim
On tu ljubio te
Gdje god da dirnem te
On te dirao
Ma neka te ima
Ako sretna si 
Meni drago je
Samo nemoj da 
Poslije kaješ se
Drugog ljubi ti
K'o što sam tebe ja
I nek' te ima

Gdje god te poljubim
On te tu ljubio
Ja odlazim
Uuu..Oo..
Odlazim

Zbogom, odlazim
Ovdje tijesno je
Gdje te poljubim
On tu ljubio te
Gdje god dirnem te
On te dirao
Neka te ima

Ako sretna si
Meni drago je
Samo nemoj da 
Poslije kaješ se
Drugog ljubi ti
K'o što sam tebe ja
I nek' te ima


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака