субота, 1. јун 2013.

Adil - Ne diži ruku na nas

Još jedna noć na pragu bola
Padam k'o prazan list sa stola
Nikog da digne me, il' zgazi
Bili smo jedno, k'o nijedno
A vidim više nije ti vredno
Ti mislis živimo u laži

Neka na mene ide sve
Što nije i što bilo je
Duša mi u mukama
Umire, tu, na tvojim rukama

Refren:
Ako me stigne suza tvoja
Znaj, da bila si svetinja moja
Usne ti nikad priznale nisu
Nijedna nije ti bila ni blizu
Ako me stigne suza tvoja
Znaj, da bila si svetinja moja
Sa tobom imam sve, ne želim kraj
Samo me sakrij u svoj zagrljaj
Ne diži ruku na nas
Dok ljubav plače na glas

Još jedna noć na pragu tuge
Muče me one noći duge
Kad nisam bio tu za tebe
Ne znaš koliko sad me boli
Što tvoje srce manje voli
Ne krivim nikog osim sebe

Neka na mene ide sve
Što nije i što bilo je
Duša mi u mukama
Umire, tu, na tvojim rukama


Ako me stigne suza tvoja
Znaj, da bila si svetinja moja
Usne ti nikad priznale nisu
Nijedna nije ti bila ni blizu
Ako me stigne suza tvoja
Znaj, da bila si svetinja moja
Sa tobom imam sve, ne želim kraj
Samo me sakrij u svoj zagrljaj
Ne diži ruku na nas
Ooo


Ako me stigne suza tvoja
Znaj, da bila si svetinja moja
Sa tobom imam sve, ne želim kraj
Samo me sakrij u svoj zagrljaj
Ne diži ruku na nas
Dok ljubav plače na glas

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака