недеља, 16. јун 2013.

Jelena Rozga - Nirvana

Nirvana
Opušteno čekam te sama ovu noć
Niravana
Isto mijesto, ista budala, kad ćeš doć

Niravana
Opušteno čekam te sama ovu noć
Nirvana
Isto mijesto, ista budala, kad ćeš doć
Ma uđi, k'o pobjednik na svoje
I uzmi što je tvoje s dozvolom
Pa dođi, k'o slavljenik na tortu
I uzmi mi ljepotu napokon
Ooooo

Voliš li me ono stvarno
Il' me mučiš namjerno?

Nirvana
Opušteno čekam te sama ovu noć
Nirvana
Isto mijesto, ista budala, kad ćeš doć
Na glasu ko žena od afera
Ustvari tvoja cijela, odavno
Polako me nosi atmosfera
I jedno u dva tijela da budemo
Ooooo

Voliš li me ono stvarno
Il' me mučiš namjerno?

Nirvana
Opušteno čekam te sama ovu noć
Nirvana
Isto mijesto, ista budala, kad ćeš doć
Pa uđi, k'o pobjednik na svoje
I uzmi što je tvoje s dozvolom
Ma dođi, k'o slavljenik na tortu
I uzmi mi ljepotu napokon

Nirvana
Nirvana

Na glasu ko žena od afera
Ustvari tvoja cijela, odavno

Pa dođi, k'o slavljenik na tortu
I uzmi mi ljepotu napokon
Nirvana

1 коментар:

Архива чланака