четвртак, 20. децембар 2012.

Sergej Ćetković - Još volim te

Ne prolazi
I nikako da prođe
Još jedan dan
Težak kao gvožđe
U svemu još te ima
Još si tu

Ja borim se
Ne želim da se mijenjam
Al' teško je
Sad kad tebe nemam
Opet sam sasvim sam
Tobom otrovan

Refren:
Treba mi tvoja osmijeha
Očiju tvojih, jedina
Još volim te
Još volim te
Treba mi tvojih usana
Nježnosti tvojih dlanova
Još volim te
Još volim te
Volim te

Ja borim se
Ne želim da se mijenjam
Al' teško je
Sad kad tebe nemam
Opet sam sasvim sam
Tobom otrovan


Treba mi tvoja osmijeha
Očiju tvojih, jedina
Još volim te
Još volim te
Volim te


Samo sa tobom svijet je u boji
I ova duša se ne boji
Živim al' nisam živ
Bez tebe sve prestaje, nestaje

Na, na, na, na, na, na, na, na
Na, na, na, na, na, na, na, na
Na, na, na, na, na, na, na, na
Na. na, na, na, na, na, na, na 
Još volim te
Na, na, na, na, na, na, na, na
Na, na, na, na, na, na, na, na
Još volim te
Na, na, na, na, na, na, na, na
Na, na, na, na, na, na, na, na
Uuuu


Treba mi tvoja osmijeha
Očiju tvojih, jedina
Još volim te
Još volim te
Treba mi tvojih usana
Nježnosti tvojih dlanova
Još volim te
Volim te
Volim te
Volim te
Volim te


1 коментар:

Архива чланака