уторак, 24. јун 2014.

Lexington - Ne znam čija si

Gdje su noći, javo
Skrile nebo plavo
Crni su mi snovi
Hajde me pozovi
Duga jesen siva
Još si rana živa
Bole dani ovi
Hajde me pozovi

Refen:
Ja ne znam čija si
K'o što moja si
A tuđa stariš
I ne znam koji su
Novi datumi koje slaviš
I ne znam pravu riječ
Da kažem kako mi
Noćas fališ
Da bar na minut, dva
Srce pored mog srca staviš
Ja ne znam čija si

Gdje su noći, javo
Skrile nebo plavo
Crni su mi snovi
Hajde me pozovi
Duga jesen siva
Još si rana živa
Bole dani ovi
Hajde me pozovi

Refen:
Ja ne znam čija si
K'o što moja si
A tuđa stariš
I ne znam koji su
Novi datumi koje slaviš
I ne znam pravu riječ
Da kažem kako mi
Noćas fališ
Da bar na minut, dva
Srce pored mog srca staviš
Ja ne znam čija si

I ne znam koji su
Novi datumi koje slaviš
I ne znam pravu riječ
Da kažem kako mi
Opet fališ
Da bar na minut, dva
Srce pored mog srca staviš
Ja ne znam čija si


Нема коментара:

Постави коментар