уторак, 5. јул 2011.

Arindy Mc ft. Mr Black - Voli te tvoj dečko

Refren:2x
Oo-oo voli te tvoj dečko
Učiniće sve samo zbog tebe
Oo-oo voli te tvoj dečko
Nemoj da misliš da vara te


Hajdemo zajedno saznati gde je granica
Ma pusti neka beskraj bude poslednja stanica
Samo drži me za ruku, ne dozvoli mi da odem
Pa da zajedno saznamo, kuda ove staze vode
'Ajde dođi da ti kazem da si lepa

Dođi, samo dođi, jer za drugu ne znam 
Spreman sam da čekam na kraju sveta
Nikad od mene ne idi
Nemoj prestati da veruješ u osećanja
Sa mnom živi život o kojem sanjaš
Pusti da se sukobe san i java
I neka stvarnost pobedi



Refren 2x


Volim da volim, ali to ponekad boli
Neka boli, šta da radim, kad ne mogu da ti odolim
Sa tobom postojim, pa kraj mene ostani
Svoje srce ostavi, and kiss me, kiss me
Samo ti znaš šta ja volim, a šta ne
I šta mi prija kad pogledi se ukrste
Tvoje usne samo znaju da me poljube
Zato me ljubi do jutra, sutra ponovi sve 
Nemoj prestati da veruješ u osećanja
Sa mnom živi život o kojem sanjaš
Pusti da se sukobe san i java
Povedi me sa sobom u svoj svet


Refren 2x

1 коментар:

Архива чланака