недеља, 17. јул 2011.

Mr Black - Ta mala luda

Refren:4x
Ta mala luda pravi se
Kao da ne zna me
A ja sam njoj bio prvi dečko
U gradu riba glavna je
Svako za sebe želi je
Od nje ja načisto poludim


Ona dođe kod mene
Želi nešto od mene
Al' nisam lud 
Da nasednem na priče
Kad god poželiš, imaš me
Jako, jako, pališ me
Zbog jedne, male, sitnice
Jako, jako, želim te
Al' ipak mala bojim se
Da ne nasednem
K'o malo dete
Kad god poželiš, imaš me
Jako, jako, pališ me
Zbog jedne, male, sitnice


Refren 2x


Odjednom promeniš plan
Živiš svoj jedini san
Da budeš luda
Tako si privlačna
Ponekad obična luda


Bejbe, bejbe
Dođi, poljubi me
Bejbe, bejbe
Probaj, osvoji me
Rečima ne možeš postići ništa
Skoro si gotova
A priča ista


Danas, sutra
Nikako da zavrišim
To što te žele svi
Ja bi' da moja si
Ni jednu reč nisi progovorila
Slaba je tvoja
Na tvojim je rukama


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака