понедељак, 24. јун 2013.

Ceca - Ime i prezime

Hiljadu i jedan put
Za sebe sam se uplašila
Ljubili su me
A ja ništa nisam osetila
Od tih ološa
Postala sam i ja loša

Volela sam jednom ja
I prevarena ja sam bila
Iz te bolesti
I najjači se ne izvuku
Od tada smejem se
Kad o moje srce
Slome ruku

A onda si se ti pojavio
Kao da si magija
I za noć uradio
Da se opet rodim ja
A od sebe sam bila starija

Refren:
Nemam ja godine
Nemam ime, ni prezime
S tobom krv sam promenila
Sebe sam pobedila
Nek' mi se smeje svet
Lepo biti je razapet
Kada se telo ne protivi
S tobom živim
I kad mi se ne živi

Neka vreme prolazi
Ja verovaću u trenutke
Kad smo zajedno
Kad pogledaš me iz sve snage
I vratiš licu mom
Tu besmrtnu lepotu lutke

A onda si se ti pojavio
Kao da si magija
I za noć uradio
Da se opet rodim ja
A od sebe sam bila starija

Refren:
Nemam ja godine
Nemam ime, ni prezime
S tobom krv sam promenila
Sebe sam pobedila
Nek' mi se smeje svet
Lepo biti je razapet
Kada se telo ne protivi
S tobom živim
I kad mi se ne živi

Ne živi...
S tobom živim
I kad mi se ne živi



Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака