субота, 11. фебруар 2012.

Amadeus Band - Oprosti mi

Još uvek čujem
Korak tvoj pred vratima
A to se samo stara bol
Tek vratila
Samo da me seti
Da nedostaješ mi ti


Sećam se
Bio je za nas svet premali
Toliko toga nismo mi ni probali
Jurim gradovima
Što nas neće zajedno videti


Refren:
Oprosti mi
Ima dana kad
Ne želim da sam srećan
Moji brodovi sad 
Teško sidra dignu
Nije isto od kad nisi tu
Oprosti mi
Što u godini
Zaboravim te minut
Naših ludosti
Me stare slike stignu
Zauvek u mom si sećanju


U starom kraju
Ništa se baš ne menja
Sijaju stare godine k'o ordenja
Da je moglo samo
Duže sve da potraje


U prolazniku
Pogled moj te nasluti
Od nekud možda ćeš se
Samo javiti
Srešćemo se opet
Uvek barem nada mi ostaje



Refren:
Oprosti mi
Ima dana kad
Ne želim da sam srećan
Moji brodovi sad 
Teško sidra dignu
Nije isto od kad nisi tu
Oprosti mi
Što u godini
Zaboravim te minut
Naših ludosti
Me stare slike stignu
Zauvek u mom si sećanju



Refren:
Oprosti mi
Ima dana kad
Ne želim da sam srećan
Moji brodovi sad 
Teško sidra dignu
Nije isto od kad nisi tu
Oprosti mi
Što u godini
Zaboravim te minut
Naših ludosti
Me stare slike stignu
Zauvek u mom si sećanju


Zauvek u mom si sećanju..
Zauvek u mom si sećanju..

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака