среда, 22. јун 2011.

Toše Proeski - Naj, naj

Išao sam njenom ulicom
Mijesečarskim korakom
K'o da htjedoh 
Stope sreće da brojim


Misao mi je prijala
Kako je uživala
Draga moja
Zadnje noći sa mnom


Gledao sam oluke
Pune kiše jesenje
Sve je vlažno
A u duši gorim


Kol'ko sreće nebeske
U grudi moje balkanske
Počeh svoje sreće da se bojim


Refren:
Daj, daj, mi svoje usne, da ih ljubim
Naj, naj, svako jutro zlato moje
Raj, raj, u tvome svijetu, dok te volim
Znaj, znaj, da mi godi bezmijerno
Da, daj, mi svoje krila, da poletim
Naj, naj, svake noći zlato moje
Raj, raj, u tvome oku, zvijezde brojim
Kraj, kraj, neće doći nikada


Stajao sam ispred kapije
Da svoje srce napijem
Gledam je, i opet se bojim
Po tijelu se slivala
Svilena tkanina
Da li zna ona, koliko je volim?
Riječi su suvišne
Pored njene postelje
Sklopim oči, i sanjam u boji
I kad je dotaknem
I njen uzdah otme se
Ceo svijet,  zastane


Refren 2x


Nikada...

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака