среда, 29. јун 2011.

Cvija - Vodi me

Gde da krenem u ovom gradu ludila
I gde god skrenem ovaj grad me ubija
Ti pored mene, jer to je sudbina
I druge žele, ono što si uzela


Refren:
Pravi si lopov lagano mi srce kradeš
Druge ostaju bez nade
A ti vodi me odavde
Idemo tamo gde drugi nisu bili
Gde smo slobodni za nas
Gde smo jedno drugom bliski


Ostavi srce kod kuće
Jer moje dovoljno je
Ne brini za cenu, za tebe povoljno je
Shvati da si sada sve moje
A ja ću bivši biti kada odem gore


Ne tražim mnogo
Prema meni budi iskrena
I pusti priče kada kažu da mi nismo par
Ljubomora ih čini istima
Da smo nebitni
Mi ne bi bili im u mislima


Druge su se pravile
Samo da bi se uglavile
Ja na te ribe gadim se
I kladim se da bi svako
Skeptično se šalile
Bez truda su me palile
A ujutru su navile sat
Otišle su negde tamo


Ti nisi takva
Valjda nisi ili tripujem
Izvini, nova si 
Pa bojim se, ispitujem
Kad sam u klubu ja samo malo pimpujem
Kakva si ti, takav sam ja
Zato čisto je


Refren 2x


A ja ostavljam njih
Da kažu da nismo zajedno
Pričaju gluposti svi
To nije pravedno
Volim te, odavde do gore
Zato 'ajdemo
Vodi me odavde, do gore
Pa na aerodrom


Kupiću kartu za mesto
Koje ni ne postoji
Zbog tebe uspeću 
I nebo sa zemljom da spojim
Voli me i videćeš 
Koliko mogu da volim
Od kada ti si tu
Ja živim život novi


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака