среда, 29. јун 2011.

Vukša & Cojs ft. Alex & Philt - Zato što te volim

Refren:
Ne plači sada
Jer ništa nije kao pre
Jer jednom kada odeš od mene
Da li tad ljubav umire?


Samo zato što te neko ne voli onako kako želiš...
Ne znači da te ne volim svim bićem...


Ovi moju pesmu sada počeću ovako
Jer koliko sam se smejao, toliko sam i plak'o
Opet sadim sam za stolim, novo jutro, staro pitanje
Gde si sad, opet budan čekam svitanje


Tol'ko dugo sam te tražio, a sve vreme tu si bila
Tol'ko noći sanjao te, samo tebe, moja mila
U zagrljaju tvome nisam slutio na kraj
Ti si meni bila sve, moj pakao, moj raj


Refren


Sedim zatvorena, sama, između ta četiri zida
Juče tako je daleko, srce boli me i kida
Do juče sanjali o sreći, al' drugi nam sreću uze
Sad redove ove mojom rukom pišu moje suze
Zašto pustili nas nisu, da živimo našu priču
Svi na nas d'rali su se, mi slušali kako viču
Suze pomešane s bolom, srce boli, duša puca
Ali znaj da ovo srce, večno za tebe će da kuca


Refren


Kroz redove ove, sada reći ću ti glasno
Jer kad god da se desi, neće biti kasno
Uvek biću tu za tebe, i uvek ću da se trudim
Jer jedino što želim jeste kraj tebe da se budim
Tužan provodio noći i pred slikom tvojom plak'o
I svakog dana pričao:,,Ja više ne mogu ovako...''
Ma digni gore glavi i nemoj da se bojiš
Jer znaš da te volim
Jer znam da me voliš


Refren 2x


Čudno je kako je malo potrebno da budemo srećni...
A još čudnije kako nam to malo često nedostaje...

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака