субота, 16. новембар 2013.

Ana Nikolić - Loše ti je bilo

Ne žele mi dobro
Te pesme što se noćaš vrte
Na radiju
Hoću da budem srećna
One me ubijaju

Može li taj tu
Muškarac mlad i lep
Ljubav moju da sprži
Spavaću sa njim
I muka biće mi
Ti dođi
Glavu mi drži

Refren:
Loše ti je bilo
Loše ti je bilo
Sa mnom moje milo
Ma kako ne
Loše
Ko moljcu na svili
Pčeli u vanili
Loše ti je bilo
Vidi na šta ličiš
Vidi na šta ličiš
Sad pored nje
Ništa meni to ne vredi
Mrtva sam u tebi
Oživi me

Ne žele mi dobro
Te pesme što se noćaš vrte
Na radiju
Hoću da budem srećna
One me ubijaju

Ne može taj tu
Muškarac mlad i lep
Od tebe da bude gori
Ja telo daću mu
Ti dođi, budi tu
Za dušu moju se bori

Refren:
Loše ti je bilo
Loše ti je bilo
Sa mnom moje milo
Ma kako ne
Loše
Ko moljcu na svili
Pčeli u vanili
Loše ti je bilo
Vidi na šta ličiš
Vidi na šta ličiš
Sad pored nje
Ništa meni to ne vredi
Mrtva sam u tebi
Oživi me

Refren:
Loše ti je bilo
Loše ti je bilo
Sa mnom moje milo
Ma kako ne
Loše
Ko moljcu na svili
Pčeli u vanili
Loše ti je bilo
Vidi na šta ličiš
Vidi na šta ličiš
Sad pored nje
Ništa meni to ne vredi
Mrtva sam u tebi
Oživi me

Нема коментара:

Постави коментар