субота, 23. јун 2012.

Dženan Lončarević - Izbegavam

Mala, proteklih dana
Idem na hiljadu strana
Zvan, ili nepozvan
Ja sam zbir svojih rana
Dušu, umornu svoju
U bolu odmaram
Sva moja pijanstva
Pijanstva su mladića
A mamurluci starca
Od sto godina


Refren:
Izbegavam
Da dugo budem sam u stanu
Tu sve na tebe seća me
Tu krijem svoju mračnu stranu
Izbegavam
Pa letim kao muva bez glave
Gde ću pasti ne gledam
Jer svejedno je, zbog tebe stradam
Ne izbegavam


Mala, proteklih dana
Haos mi je nirvana
Da ti ne objašnjavam
Ja sam zbir svojih rana
Dušu, umornu svoju
U bolu odmaram
Sva moja pijanstva
Pijanstva su mladića
A mamurluci starca
Od sto godina



Refren:
Izbegavam
Da dugo budem sam u stanu
Tu sve na tebe seća me
Tu krijem svoju mračnu stranu
Izbegavam
Pa letim kao muva bez glave
Gde ću pasti ne gledam
Jer svejedno je, zbog tebe stradam
Ne izbegavam


Oooooo....



Refren:
Izbegavam
Da dugo budem sam u stanu
Tu sve na tebe seća me
Tu krijem svoju mračnu stranu
Izbegavam
Pa letim kao muva bez glave
Gde ću pasti ne gledam
Jer svejedno je, zbog tebe stradam
Ne izbegavam


Нема коментара:

Постави коментар