петак, 4. јул 2014.

Lexington - Nemiru moj

Ne znam poslije nas
Ni desno ni lijevo
Nekad minut-dva 
Zaboravim te
Rekla si:,,Probaj s drugom''
I pokušavam evo

Al' prava ljubav
Nikada ne umire

Refren:
Pozovi, nemiru moj
Isto sam tvoj, kao i prije
Samo je tuga veća za broj
Tako je to, kad ne da se
Ljubav za ljubav
Nemiru moj
Isto sam tvoj, kao i prije
Samo je tuga veća za broj
Tako je to, kad ne da se
Ljubav za ljubav
Pozovi

Ne znam poslije nas
Gdje legnem da svanem
Kraj tuđih usana
Ne mogu, ne
Idem, jer nikad nisam ja
Tamo gdje stanem

Prava ljubav  nikada ne umire

Refren:
Pozovi, nemiru moj
Isto sam tvoj, kao i prije
Samo je tuga veća za broj
Tako je to, kad ne da se
Ljubav za ljubav
Nemiru moj
Isto sam tvoj, kao i prije
Samo je tuga veća za broj
Tako je to, kad ne da se
Ljubav za ljubav

(Ljubav za ljubav)
(Pozovi, nemiru moj)
(Samo je tuga veća za broj)
(Kad ne da se)

Refren:
Pozovi, nemiru moj
Isto sam tvoj, kao i prije
Samo je tuga veća za broj
Tako je to, kad ne da se
Ljubav za ljubav
Nemiru moj
Isto sam tvoj, kao i prije
Samo je tuga veća za broj
Tako je to, kad ne da se
Ljubav za ljubav
Pozovi

Нема коментара:

Постави коментар