петак, 15. фебруар 2013.

Toše Proeski - Sve je ovo premalo za kraj

Sve je ovo premalo za kraj
Tu, na tvome dvoru
Nisam više kralj
Da se pozdravim s tobom
To ne mogu sad
Sve je ovo premalo za kraj


Sve je ovo premalo za kraj
Samo nikome o tome ne pričaj
Još ti svaki grijeh
Pretvorim u sjaj
Sve je ovo premalo za kraj

Refren:
Neću više da te volim, ne
Probao sam, al' mi ne ide
Zauvijek si moj izgubljeni raj
Sve je ovo premalo za kraj
Neću više da te volim, ne
Probao sam, al' mi ne ide
Zauvijek si moj izgubljeni sjaj
Sve je ovo premalo za kraj

Sve je ovo premalo za kraj
Samo nikome o tome ne pričaj
Još ti svaki grijeh
Pretvorim u sjaj
Sve je ovo premalo za kraj

Refren:
Neću više da te volim, ne
Probao sam, al' mi ne ide
Zauvijek si moj izgubljeni raj
Sve je ovo premalo za kraj
Neću više da te volim, ne
Probao sam, al' mi ne ide
Zauvijek si moj izgubljeni sjaj
Sve je ovo premalo za kraj

Нема коментара:

Постави коментар