среда, 13. јул 2011.

Saša Kovačević - Bolji čovek

Noću me ubije
Što preko dana pravim se da sam ja
Padam na kolena
Tek kada nigde nikog nema
Kad sam sam


Noću me dobije
Čudan osećaj da tonem na dno
Da kada uđem, u sobi je
Sve ono ružno što sam tebi rekao


Vise nikad sebi ne bih pustio
Tako lako da nas prodam jeftino


Refren:
Znam da ne veruješ da sam bolji čovek, sad
Možda i nisam, ne znam
Al' ne mogu bez tebe ja
Više dan ni jedan
Vidim te u svemu što je naše bilo
Tiho kajem se
Zbog tebe bolji čovek nekoj drugoj postajem
Nekoj drugoj postajem 


Noću me dobije
Mada teško sebi priznajem to
Da kada uđem u sobi je
Sve ono ružno što sam tebi rekao


Više nikad sebi ne bih pustio
Tako lako da nas prodam jeftino


Znam da ne veruješ da sam bolji čovek, sad
Možda i nisam, ne znam
Al' ne mogu bez tebe ja
Više dan ni jedan
Vidim te u svemu što je naše bilo
Tiho kajem se
Zbog tebe bolji drugoj postajem

Refren

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака