петак, 21. јун 2013.

Saša Kovačević - Slučajno

Večeras mi se ne spava
I nemam neki plan
Ti nudiš barem jedan greh
Za svaki novi dan


I ponekad se dogodi
Da te neko izda
Ti namerno si noćas tu
Ja slučajno sam pijan
Znaj..

Refren:2x
To nikada nisam smeo
A želim te jako
Stani malo, nemoj tako
Nemoj dok nas gleda svako
To, što ne smemo
Ja bih hteo
Da vidimo gde smo
Stani malo, biće sjajno
Ako nam se desi slučajno

Ne zanima me 
Gde si bila sinoć
Mada znam
Ja čuo sam da dolaziš
Pa slučajno sam sam

I ponekad se dogodi
Da te neko izda
Ti namerno si noćas tu
Ja slučajno sam pijan
Znaj..

Refren:2x
To nikada nisam smeo
A želim te jako
Stani malo, nemoj tako
Nemoj dok nas gleda svako
To, što ne smemo
Ja bih hteo
Da vidimo gde smo
Stani malo, biće sjajno
Ako nam se desi slučajno

Refren:
To nikada nisam smeo
A želim te jako
Stani malo, nemoj tako
Nemoj dok nas gleda svako
To, što ne smemo
Ja bih hteo
Da vidimo gde smo
Stani malo, biće sjajno
Ako nam se desi slučajno



Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака