уторак, 5. јул 2011.

Mr Black - Još onaj dan

Baš sve, posle tebe je krenulo po zlu
Boli me, to što pravio se da sam lud
A da li svesna si, da ako odeš ja ću umreti
I dalje praviš se luda(luda)
Ali i ti ćeš jednom plakati(i ti ćeš jednom plakati)


Postoji neko drugi, ko deli s tobom vreme
I sve to 'mesto mene
Broj si isključila, da ne bih zvao opet
I sve to znao sam


Ja bih dao baš sve
Da vreme vratim malo unazad
Da ja učinim tebi to sve
Da vidiš kako me to, mala, ubijaš
Eto vidi dokle sve
Nemoj me tražiti posle ovoga
Za mene ti više ne postojiš
Ostalo je da ti kazem ja zaboravim


Refren:
Još onaj dan, onaj dan, onaj dan
Znao sam da nemaš razloga
Još onaj dan, onaj dan, onaj dan
Kad si od mene otišla
Još onaj dan, onaj dan, onaj dan
Znao sam da nemaš razloga
Još onaj dan, onaj dan, kad si od mene otišla


Baš sve, što je bilo ti zaboravljaš
Kažeš da voliš me, a sa njme ti se zabavljaš
Zar bolji je nego ja, on te zove kad mu zatrebaš
Al' eto idi sada njemu(njemu)
Za tobom neću da patim ja(neću da patim ja)


Postoji neko drugi, ko deli s tobom vreme
I sve to 'mesto mene
Broj si isključila, da ne bih zvao opet
I sve to znao sam


Ja bih dao baš sve
Da vreme vratim malo unazad
Da ja učinim tebi to sve 
Da vidiš kako me to, mala, ubijaš 
Eto vidi dokle sve
Nemoj me tražiti posle ovoga
Za mene ti vise ne postojiš 
Ostalo je da ti kazem ja zaboravim


Refren

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака