уторак, 21. јун 2011.

Sergej Ćetković - Pola moga svijeta

Znam da nije lako živjeti sa tim
Znam, al' ipak svaki novi dan, na nas me podsjeti
Da je moglo biti sve
Bolje i drugačije
Al' te nema...
Da je moglo biti sve
Kao nekad, kao prije
Kad su te ruke grlile...

Znaj, da nije lako da te prebolim
Sad tražim razlog da te sto puta više povrijedim
Da na duši osijetiš, ovaj nemir, ovu bol
Što se sprema
Kad na koži ostane jedan trag i sijećanje
Da nas više nema

Refren:
On tebi daje sve
Što ja nisam znao
Sada znam da previše ljubavi ti smeta
On meni krade te
A ja te ne bih dao
Sa tobom mi odnosi 
Pola moga svijeta

Znaj, da nije lako da te prebolim
Sad tražim razlog da te sto puta više povrijedim
Da na duši osijetiš, ovaj nemir, ovu bol
Što se sprema
Kad na koži ostane jedan trag i sijećanje
Da nas više nema

Refren 3x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака