среда, 29. јун 2011.

Arindy MC - Princeza

Refren: 2x
Ponekad zapitam se
Da li si stvarna ti
I sve se pojasni
Kada me poljubiš
I kada pogledam te
Sijaš mi kao zvezda
Jedna jedina
Moja princeza


Samo kroz bajke slušao sam za princeze
A danas kad pogledam, vidim jednu pored sebe
I život u trenutku u tu bajku se pretvorio
Zahvaljujem se Bogu, jer za to sam ga i molio


Kada nije kraj mene, ona mi pošalje Mesec
Da mi legne u krevet, samo da ne budem sam
Kad nema moje princeze, ja joj pošaljem zvezde
Da joj one požele u noći najlepši san


Volim kada se pored mene smeješ
Volim kada me dlanovima greješ
Tužan sam kada loše nam krene
Ali zbog tebe ja zaustaviću vreme


Kad nema te ja bojim se
I shvatam da ti si ta
I kada te svi ostave
Tu sam ja


Refren 2x


Ponekad se zapitam, da li možda ne sanjam
Devojka iz mojih pesama, možda je nestvarna
Al' onda pored sebe vidim izvor moje moći
Te prelepe braon oči, koje sijaju u noći


Pruži mi ruku, i samo pusti da te vodim
Veruj u mene i ljubav, ljubavi, oči zatvori
I kad više ne znaš gde
Ti i ja rame uz rame
I kada ruši ti se svet
Znaj, tu je Rade


Bez tebe ja ne bih znao gde bih
Sa tobom sam upoznao svemir
Tvoji poljupci čine da poletim
U svoj svet ti me povedi


Kad nema te ja bojim se
I shvatam da ti si ta
I kada te svi ostave
Tu sam ja


Refren 3x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака