понедељак, 22. јул 2013.

Adil - Maskenbal

Kad me jutro pogleda
Sve sam osim sebe ja
Al' ne bi bila pobeda
Da može slep da progleda

Ti si dobro u mom zlu
Živim k'o da još si tu
I ne dam te, nikome

Refren:
Ko može da mi zabrani
Da moja ljubav budeš ti?
Zar može lud da ozdravi?
Moj život je mali makenbal
Ja nosim osmeh kao stvar
Dok lažem sve da još smo par

Oooooo..
Oooo..
Oooo..

Oči dok ne otvorim
Prvo sebe ubedim
Da ustala si ranije
Al' zao ti da budiš me

Ti si dobro u mom zlu
Živim k'o da još si tu
I ne dam te nikome

Refren:
Ko može da mi zabrani
Da moja ljubav budeš ti?
Zar može lud da ozdravi?
Moj život je mali makenbal
Ja nosim osmeh kao stvar
Dok lažem sve da još smo par

Refren:
Ko može da mi zabrani
Da moja ljubav budeš ti?
Zar može lud da ozdravi?
Moj život je mali makenbal
Ja nosim osmeh kao stvar
Dok lažem sve da još smo par


Нема коментара:

Постави коментар